Cas Admin
Liczba postów : 51 Age : 36 Registration date : 28/08/2008
| Temat: Regulamin Forum Czw Sie 28 2008, 16:27 | |
| Każdy użytkownik ma obowiązek zapoznać się z regulaminem oraz z funkcjonowaniem forum
Na forum obowiązują zasady dobrego wychowania i wzajemnego szacunku.
1. Temat dyskusji powinien być sformułowany zwięźle i być związany z przeznaczeniem działu, na którym się znajduje.
2. Tytuł wiadomości powinien oddawać sens sprawy lub pytania (nikt nie wie, co kryje się za wiadomością o tytule np. mam pytanie, kto wie, lub szukam).
3. Nowe tematy powinny być zakładane tylko wtedy, gdy jego autor ma coś interesującego do napisania.
4. Założenie nowego tematu powinno być poprzedzone sprawdzeniem, czy podobny temat nie był już poruszany wcześniej.
5. Każdy użytkownik powinien starać się, żeby jego post (oczywiście w miarę możliwości) był jak najbardziej przejrzysty i czytelny. Prosimy także, o "przyłożenie" się do interpunkcji, składni i ortografii, a także pisanie językiem zrozumiałym dla wszystkich.
6. Jeśli chcesz zmienić swój post, coś do niego dodać lub usunąć, nie pisz nowego, tylko skorzystaj z funkcji edycji.
7. Administratorzy i moderatorzy nie muszą tłumaczyć się ze swoich decyzji.
Na forum zabrania się:
1. Zamieszczania wypowiedzi powszechnie uznanych za wulgarne, obraźliwe, oszczercze, nienawistne, zawierających groźby, umieszczania treści pornograficznych, obscenicznych, lub szydzących z jakiejkolwiek osoby lub organizacji.
2. Używania wulgarnych wyrazów i ubliżanie innym forumowiczom, oraz klubom, którym kibicują.
3. Rozpowszechniania informacji nieprawdziwych lub mogących wprowadzać w błąd.
4. Nieuzasadnionego pisania samymi dużymi literami, wytłuszczonym drukiem, innym niż domyślny (czarny), lub powiększoną czcionką. Dotyczy to zarówno tytułów tematów jak i całości wypowiedzi czy jej dużych fragmentów.
5. Zakładania nowych wątków o istniejącym już temacie oraz umieszczania tego samego tematu w kilku działach.
6. Prowadzenia prywatnych polemik między dwoma osobami o ile nie dotyczą one tematu. Do tego celu służy pm lub e-mail.
7. Kopiowania nicków (nadawania tego samego brzmienia przy zmienionej pisowni)
8. Umieszczania na forum obrazów o dużym rozmiarze (długie ładowanie się strony, „rozjeżdżanie” się forum).
9. Przywłaszczania avatarów innych użytkowników forum. Rozmiar avatarów powinien wynosić do 50 kB, a podpisów (sygnatur) do 100 kB.
Ponadto:
10. Prosimy o nie zamieszczanie w postach i opisach wszelakich reklam firm, stron internetowych, z wyjątkiem sytuacji, w której dane linki stanowią źródło dyskusji.
11. Posty nie mogą nieść za sobą ŻADNYCH treści rasistowskich, chuligańskich i erotycznych. To ograniczenie a jednocześnie prośba będzie SUROWO PRZESTRZEGANE!
12. Wszelkie prośby i ewentualne zastrzeżenia prosimy kierować do Administratora lub Moderatorów forum.
13. Wszelkie sytuacje sporne będą rozstrzygać Administrator i Moderatorzy forum.
>>>CZERWONY KOLOR CZCIONKI ZAREZERWOWANY JEST DLA MODERATORÓW<<<
Użytkownik niestosujący się do powyższych reguł zostanie upominany, a jego posty lub tematy skasowane/edytowane. Nagminne łamanie regulaminu karane będzie usunięciem konta użytkownika oraz banem. W przypadku wątpliwości prosimy o kontakt z Administratorem lub Moderatorami forum. | |
|